Meglepetés az olaszoktól? Jönne egy új Alfa Romeo
Már a neve is kiszivárgott az újdonságnak.
Ahhoz, hogy nálunk valaki Subarut válasszon, vagy ralifanatikusnak kell lenni, vagy lélekben svájci anyukának, aki összkerék-hajtás nélkül ki nem teszi a lábát otthonról. Mindkettőhöz megfelelő anyagi háttér is kell persze, de ha ez adott, teljesen megértjük őket, ha nem divatból vesznek crossovert, hanem egy olyan családi autót akarnak, ami nem akad el az első hóban. Pont ilyen a Subaru XV.
Hamarosan minden új autóban kötelező lesz az összes ülésen övhasználatra figyelmeztető rendszer.
Néhány hónapja volt hír, hogy visszatérhet a jelenlegi legklasszikusabb Ferrari, a 250 GTO egy mai változatban. Olyan cégek áltak már az ötlet mögé, mint a Pirelli. Most egy dizájnercég tervezgette a külsejét is.
Az elektromos autókat gyártó amerikai vállalatnak a jelek szerint van még mit tanulnia a kuncsaftok személyes kiszolgálása terén.
A francia márka felső vezetése úgy döntött, a következő generációs Clio nem kap RS változatot, aminek az oka a fogyasztása miatti büntetések.
A Kúrián alulmaradt az a devizahiteles, aki az elszámolási törvény egyoldalú szerződési kikötések tisztességtelenségére hivatkozva úgy döntött nem fizeti tovább hitelét. A bank cserébe a rossz adósok listájára tette.
Jól látszik az infografikán, az autók több mint fele 12 évesnél öregebb.
A német gyártó nyilván a prémium márkák talán legismertebb képviselője, de mindig is csinált sokkal kevésbé urizáló, de nagyon masszív járműveket. Az ilyen gépek legmegbízhatóbb vásárlója persze a német Bundeswehr, a hadsereg.
Mutatjuk azokat az autókat, melyeken az első néhány évben relatíve keveset lehet bukni.
Oroszország nem az a hely, ahol jelenleg tömeges mennyiségben lehet árusítani elektromos járműveket.
A Sandero mostantól egy a korábbiaknál olcsóbb változatban is készül. Cserébe viszont gyengébb motort kapunk.
Hiába akart volna az elmúlt napokban bárki új elektromos vagy épp hibridautókat venni Magyarországon. Pontosabban: megtehette volna, csak épp nem kezdhette volna el használni azokat. Az ügy hátterében az állami bürokrácia bénultsága állhatott.
Oroszországban jelenleg lényegében a zéróhoz közelít az elektromos autók iránt mutatott érdeklődés.
Mutatjuk az autótípusokat, melyek gyorsan és sokat veszítenek újkori értékükből.
Aki ebbe az autóba beül, az könnyen úgy érezheti magát, mintha 25 esztendőt visszarepülne az időben.
A toplista élén található modellt még csak megközelíteni sem tudták a riválisai. És nem túl meglepő módon Wolfsburgból érkezik ez a típus.
A valóságban igencsak hervasztóan nézhetnek ki a reklámposzteren vásárlásra csábító új autók. Mutatjuk, mire gondolunk.
Új autó vásárlásakor arra is oda lehet figyelni, hogy használtan milyen színben tudjuk majd a legjobban értékesíteni a kocsit.